ساپینتو: داوران تا الان یازده امتیاز از ما گرفته اند

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: امیدوارم تعداد هواداران از بازی بعدی تعداد آن ها زیادتر شود.

ساپینتو: داوران تا الان یازده امتیاز از ما گرفته اند
به گزارش تپش 3:

ریکادو ساپینتو پس از برتری 4 بر صفر استقلال مقابل ملوان در هفته هفدهم لیگ برتر اظهار داشت: این برد خیلی بزرگ را در ابتدا به تیم خوبم و هواداران تقدیم کنم که در نهایت به استادیوم بازگشتند. امیدوارم از بازی بعدی تعداد آن ها زیادتر شود.انگیزه‌ای که هواداران به تیم ما می‌دهند خیلی خوب است. در این بازی نیز 90 دقیقه ما را تشویق کرده و خیلی خوب انگیزه دادند. مهم‌ترین قسمت از بازی امروز برای من همین بود. باید به طرفداران تبریک گفته و برد را به آنها تقدیم کنم. چه آنهایی که به ورزشگاه آمده بودند یا از خانه بازی را تماشا می‌کردند. ورود به استادیوم برای تماشاگران محدودیت داشت. 

وی افزود: تیم ما خیلی خوب بازی کرده و خوب موقعیت ایجاد می‌کرد. قضاوت داوری در چند صحنه زیاد خوب نبود. قابل باور نبود که به بازیکن حریف به دلیل ضربه زدن به ارسلان مطهری کارت قرمز نداد. در آن صحنه مطهری با دروازه‌بان حریف تک به تک بود و واقعاً نمی‌فهمم چرا به بازیکن ملوان کارت زرد نشان داد. پس از آن صحنه به بازیکنانم گفتم عصبی نشوید و به همین شکل کارتان را ادامه بدهید. به آنها گفتم باید تمرکز بالایی داشته باشید، خوب بازی کردند، موقعیت ایجاد کردند، گل زدند و لذت بردند. واقعاً بازیکنان ما لایق این برد بودند.

سرمربی استقلال تصریح کرد: نه تنها در بازی‌های جام حذفی بلکه در بازی‌های لیگ نیز چندان نتایجی که لایقش بودیم نگرفتیم. امروز هم به پیروزی‌هایی که باید کسب کنیم بازگشتیم و بهترین نتیجه را گرفتیم. به تیم خودم و بازیکنانم افتخار می‌کنم و خیلی بابت این سه امتیاز خوشحال هستم.

ساپینتو در خصوص اینکه با این برد به صورت موقت فاصله استقلال با صدر جدول کم شد در شرایطی که پیش از این مسابقه نظرات منفی خیلی کمی دریافت کرد و آیا پیامی برای هواداران برای همدلی با تیم دارد، عنوان کرد: ما خوب و سخت کار می‌کنیم. می‌خواهیم تمام بازی‌ها را ببریم همانگونه که پیش از این گفته‌ام تاکنون 10 تا 11 امتیاز را به خاطر قضاوت اشتباه داوری از استقلال گرفته‌اند. اگر این امتیازات را نمی‌گرفتند اکنون در صدر جدول بودیم. همیشه کیفیت فوتبالی خوبی ارائه داده و نشان می‌دهیم تیم خیلی خوبی داریم اما  نمی‌توانیم به تنهایی ببریم. وقتی کسی اینگونه ما را می‌کشد نمی‌توانیم به تنهایی برنده شویم. در بازی قبلی واقعاً لایق باخت نبودیم. مقابل همه جنگیدیم و به این باور رسیده‌ایم می‌توانیم ادامه داده و بهتر شویم. همچنان می‌جنگیم. 

وی در خصوص عملکرد خوب زوج روزبه چشمی و سیلوا در مرکز دفاع استقلال توضیح داد: در حال حاضر محمدحسین مرادمند مصدوم است. عارف هم در حال بازگشت است. امیدوارم این نفرات سریع بازگردند زیرا آنها را لازم دارم. همانگونه که گفتم به همه اعتقاد دارم و همه بازیکنان، فضا و شانس برای بازی کردن خواهند داشت. فکر می‌کنم تاکنون تنها سینا سعیدی‌فر برای استقلال بازی نکرده و انتظار دارم در زمان مناسب به او هم بازی بدهم. با این وجود دوست دارم 27 بازیکن من صددرصد باشند.

سرمربی استقلال اضافه کرد: وقتی حق انتخاب دارید کار برای من خیلی راحت است. باید خودمان را اصلاح و تقویت کنیم. روزبه  هم می‌تواند در دو پست متفاوت خوب بازی کند. بیشتر اوقات به عنوان یک بازیکن شماره 6 برای من بازی می‌کند و و در پست دفاع وسط می‌تواند خیلی خوب ظاهر شود.

ساپینتو در مورد شرایط سجاد شهباززاده اظهار داشت: نمی‌توانم همه را تعویض کنم. برخی مواقع سجاد شهباززاده تعویض می‌شود و یک روز هم پیمان بابایی، آرمان رمضانی یا رضا میرزایی؛ هر بازی مشخصات خودش را دارد. برخی بازی‌ها به سجاد می‌خورد و برخی مسابقات به پیمان یا بازیکنان دیگر، همیشه دنبال انتخاب بهترین زمان بوده‌ام تا بهترین بازی را از بازیکنانم بگیرم. می‌دانید نمی‌توانم از همه در یک بازی استفاده کنم. باید با همه تیم عادل و منصف باشم. از همه بازیکنان راضی و خوشحال هستم. آنها حرفه‌ای هستند و ذهنیت برد دارند. خیلی خوشحال هستم و باید با همین نتایج کارمان را ادامه داده و جلو برویم.

وی  در خصوص عملکرد درخشان سعید مهری مقابل ملوان گفت: شاهد بازی خیلی خوبی از مهری بودیم در شرایطی که خیلی بازی نکرده و شانس زیادی هم نداشته است. شاید برخی هواداران تاکنون آنگونه که باید و شاید به سعید ارزش نداده‌اند و با او منصف هم نبوده‌اند. آرش رضاوند هم همین‌طور. برخی افراد با آنها اینگونه رفتار کرده‌اند اما برای من بازیکنان خیلی خوبی هستند. من به عنوان مربی تصمیم می‌گیرم. هیچ وقت هم مشکل ندارم تا مسئولیت تصمیم خود را به گردن نگیرم.

سرمربی استقلال ادامه داد: تاکنون خودم تصمیم گرفتم کدام بازیکن بازی کند یا نکند، خودم می‌گویم چه کسی خوب یا بد است. برای من این دو بازیکن از اهمیت بالایی برخوردار هستند و اگر با همین روند ادامه دهند همیشه بازی خواهند کرد. 

ساپینتو در خصوص اینکه عملکرد مهری او را سورپرایز نکرده است، گفت: به این بازیکنان اعتماد دارم زیرا آنها را می‌شناسم. می‌توانستم در آن پست از بازیکن دیگری هم استفاده کنم زیرا ا نتخاب‌های زیادی دارم. هافبک‌های خیلی خوبی مثل مهدی مهدی‌پور، امید حامدی‌فر، محمدحسین زواری دارم. زواری جوان است اما با گذشت زمان بهتر می‌شود. هافبک‌های خیلی خوبی داریم که تلاش می‌کنند به تیم کمک کنند. اما متأسفانه برخی مواقع یک نفر بازی می‌کند. همیشه سعی کرده‌ام در همه لحظات به تمام نفرات انگیزه بدهم.

وی در مورد مصدومیت محمد محبی پس از گلزنی‌اش مقابل ملوان عنوان کرد:‌ در کمر خود مشکل و درد دارد. این اواخر برای ما از لحاظ مصدومیت خیلی سخت شده. زمین چمن استقلال مشکل دارد زیرا مصدومان زیادی داشتیم. سعی کردیم این مشکل را حل کنیم و حل خواهیم کرد.هفته آینده مهدی‌پور و آرش رضاوند به شرایط صددرصدی می‌رسد. شاید مرادمند دو هفته بعد برسد. سیدحسین حسینی نیز در پایش مشکل دارد. سعی داریم به سرعت و تا هفته آینده او را برگردانیم. گام به گام تمام تیم را جمع می‌کنیم.

انتهای پیام/

وب گردی

نظر شما

آخرین مطالب