آمار خیره کننده یحیی در پرسپولیس

سرمربی سرخپوشان خود را به عنوان بهترین سرمربی ایرانی پرسپولیس در تاریخ لیگ برتر معرفی کرد.

آمار خیره کننده یحیی در پرسپولیس
به گزارش تپش 3:

یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با برتری مقابل ذوب آهن یک گام دیگر به رکورد برانکو سرمربی سابق این تیم نزدیک شد. یحیی در مجموع 107 بار به عنوان سرمربی پرسپولیس را در لیگ برتر هدایت کرده است که تنها 6 شکست در کارنامه او ثبت شده است.یحیی گل محمدی در تقابل های پرسپولیس مقابل استقلال هم سربلند بوده وتاکنون به عنوان سرمربی پرسپولیس مقابل استقلال شکست نخورده است.

البته در جام حذفی پرسپولیس تحت هدایت یحیی 2 بار در ضربات پنالتی مغلوب رقیب سنتی خود شده است که باخت در ضربات پنالتی جزو آمار به حساب نمی آید.

سرمربی سرخپوشان به عنوان نفر اول کادر فنی این تیم در این دیدار ها تنها یک مرتبه از سپاهان ،ذوب آهن، تراکتور، صنعت نفت آبادان و 2 بار هم از آلومینیم اراک شکست خورده تا هواداران پرسپولیس روزهای خوبشان با برانکو را فراموش کنند و حسرت رفتن پروفسور خود را نداشته باشند.

برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق کروات پرسپولیس با 127 بازی روی نیمکت این تیم و با 73 برد بهترین سرمربی تاریخ سرخپوشان است و یحیی می تواند در صورت ماندن یک فصل دیگر روی نیمکت سرخ ها و تکرار نتایج و آمار فوق العاده اش رکورد برانکو را بشکند و به تنهایی برترین سرمربی تاریخ پرسپولیس لقب بگیرد.

پرسپولیس در طول این فصل لیگ برتر هم تا پایان هفته شانزدهم با 35 امتاز و 5 امتاز اختلاف با تیم دوم جدول صدرنشین لیگ است و از شانس بالایی برای قهرمانی در لیگ با هدایت گل محمدی دارد.

1

 

انتهای پیام/

 

 

وب گردی

نظر شما

آخرین مطالب