عربشاهی: گل محمدی پاداش اعتماد به جوانان را گرفت/ پرسپولیس قهرمان می شود

پیشکسوت سرخپوشان مدعی است که این تیم با بازیکنان فعلی هم قهرمان لیگ برتر خواهد شد.

عربشاهی: گل محمدی پاداش اعتماد به جوانان را گرفت/ پرسپولیس قهرمان می شود
به گزارش تپش 3:

ضیا عربشاهی در گفت وگو با تپش سه، در خصوص دیدار پرسپولیس با ذوب‌آهن در چارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر اظهار داشت: از زمانی که یحیی گل‌محمدی به بازیکنان جوان تیم مانند محمد عمری، سینا اسد بیگی و وحدت هنانوف بازی داده روند تیم بهتر شده و فاکتور جوانی به تیم کمک کرده است تا تیم زیباتر بازی کند که خوشبختانه همراه با نتیجه‌گیری هم بوده است. درضمن یحیی باید به مهدی عبدی هم بازی بدهد تا نسوزد و در شرایط مسابقه قرار بگیرد. هر چند پرسپولیس نباید بدون مهاجم بازی کند و همه پرسپولیس را به هجومی بازی کردن و دو مهاجمه بازی کردن می‌شناسند.

وی در مورد نقل و انتقالات پرسپولیس گفت: پرسپولیس با همین بازیکنان هم گزینه اول قهرمانی است و نیاز چندانی به گرفتن بازیکن ندارد. البته پرسپولیس به یک مهاجم  شش دانگ و گلزن کنار عیسی آل‌کثیر و شیخ دیاباته نیاز دارد تا همین مشکل اندک گلزنی هم حل شود.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص دیگر مدعیان قهرمانی این فصل اظهار داشت: غیر از پرسپولیس، اسقلال، گل گهر و سپاهان هم گزینه‌های دیگر قهرمانی هستند، البته پرسپولیس نباید کار را تمام شده در نظر بگیرد و تمرکز خود را روی  دیدارهای باقی مانده لیگ بگذارد تا بار دیگر قهرمان شود.

 

142957_612

 

انتهای پیام/

وب گردی

نظر شما

آخرین مطالب