پیروزی پرسپولیس در روز توقف فولاد و برد مس کرمان

روز دوم مسابقات هفته شانزدهم لیگ برتر به پایان رسید.

پیروزی پرسپولیس در روز توقف فولاد و برد مس کرمان
به گزارش تپش 3:

تیم‌های مس کرمان و نفت مسجد سلیمان در هفته شانزدهم لیگ برتر از ساعت 15 به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه 2 بر صفر به سود شاگردان فرزاد حسین خانی به پایان رسید.

مس کرمان با این پیروزی 14 امتیازی شد و در جایگاه 14 باقی ماند و نفت مسجد سلیمان هم با این شکست قعرنشین ماند. نفتی‌ها 11 هفته است که نتوانستند در لیگ به پیروزی دست پیدا کنند.

داور: حسین زمانی

کمک‌ها: حسین ظهیری، سید محمد هاشمی نسب

کارت زرد: علیرضا دغاغله (نفت مسجد سلیمان)،فرزاد حسین‌خانی (سرمربی مس کرمان)، عباس زراعتکار، عارف رستمی و محمد صبوری از مس کرمان

کارت قرمز:  -

گل‌ها: عارف رستمی ( دقیقه 5 و 86 ) برای مس کرمان

 

در ادامه هفته شانزدهم لیگ برتر تیم پرسپولیس از ساعت 16:30 در ورزشگاه آزادی به مصاف ذوب آهن اصفهان رفت که مسابقه با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید.

پرسپولیس نیم فصل دوم را با برد شروع کرد تا با 35 امتیاز همچنان تک و تنها در صدر جدول باقی بماند. فاصله پرسپولیس در ابتدای دور برگشت با تیم دوم جدول که سپاهان است به 5 امتیاز رسید تا سرخپوشان فرار بزرگی را آغاز کند و از دیگر مدعیان قهرمانی جدا شود. ذوب آهن هم با این شکست 18 امتیای در رده دهم باقی ماند.

داور:  سید وحید کاظمی 

کمک داوران:علیرضا ایلدرم، امیر محمد داوودزاده

کارت زرد: پورعلی گنجی، وحدت هنانوف و سروش رفیعی( پرسپولیس)، حبیب فرعباسی( ذوب آهن) 

کارت قرمز:

گل: امید عالیشاه( دقیقه 68) برای پرسپولیس

ترکیب تیم پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، گیُورگی گوِلِسیانی، علی نعمتی( از دقیقه 53 شیخ دیاباته) ، هنانوف( از دقیقه  68 سروش رفیعی) ، مرتضی پورعلی‌گنجی، دانیال اسماعیلی‌فر، سینا اسدبیگی، میلاد سرلک( از دقیقه 87 فرشاد فرجی) ، وحید امیری، امید عالیشاه( از دقیقه 87 کمال کامیابی نیا) ، محمد عمری 

سرمربی: یحیی گل‌محمدی

ترکیب تیم ذوب آهن اصفهان:حبیب فرعباسی،  امیرحسین صدقی( از دقیقه 75 نادر محمدی) ، حامد نورمحمدی، سیدمحمدقریشی،  پوریا پورعلی( از دقیقه 86 مهدی گودرزی)، آرمان اکوان، محمد امین درویشی( از دقیقه 46 سامان نریمان جهان) ، امیرحسین رنگرزجدی، محمد حسین اسلامی( از دقیقه 75 جلال مداحی)، سجاد جعفری و محمدرضا سلیمانی( از دقیقه 75 سجاد آشوری) 

سرمربی: مهدی تارتار

تیم صنعت نفت آبادان از ساعت 17:30 در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف فولاد خوزستان رفت که مسابقه با نتیجه بدون گل به پایان رسید.

فولاد با نهمین تساوی فصل خود 21 امتیازی شد و یک پله در جدول لیگ صعود کرد و به رده هفتم رسید ولی نفت آبادان با یازده امتیاز همچنان در رده پانزدهم جدول باقی ماند. 

داور: امیر سامان سلطانی

کمک داوران:علی احمدی، صادق رستمی

کارت زرد: حسین ساکی، محمد طیبی( نفت آبادان) 

کارت قرمز:-

گل: -

 

وب گردی

نظر شما

آخرین مطالب