ایرانسل مشتری پرسپولیس می شود؟

با طی شدن روند خصوصی‌سازی باشگاه پرسپولیس، احتمالا شاهد تغییرات گسترده‌ای در کادر مدیریتی این باشگاه خواهیم بود.

ایرانسل مشتری پرسپولیس می شود؟
به گزارش تپش 3:

پس از واگذاری بخشی از سهام باشگاه پرسپولیس به بخش خصوصی حالا صحبت از واگذاری 51 درصد سهام این باشگاه تحت سه بلوک 17 درصدی به میان آمده است.

در این بین یکی از شرکت‌هایی که به احتمال فراوان یک بلوک 17 درصدی پرسپولیس را خریداری خواهد کرد، شرکت ایرانسل خواهد بود که این شرکت در سال‌های اخیر به عنوان اسپانسر اصلی این باشگاه فعالیت کرده و این فصل هم نام این اپراتور همراه روی پیراهن این تیم درج شده است.

به دلیل حساسیت‌هایی که برای واگذاری باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال وجود دارد، به نظر می‌رسد که بلوک 17 درصدی این باشگاه‌ها به شرکت‌های خصولتی (خصوصی ـ دولتی) داده خواهد شد تا ضمن خصوصی‌سازی، چتر حمایتی دولت همچنان به شکل نامحسوس بر بالای سر این دو باشگاه باشد.

گفته می‌شود؛ ایرانسل یکی از این شرکت‌ها که یک بلوک 17 درصدی را در اختیار خواهد گرفت و دو بلوک دیگر هم در اختیار شرکت‌های مشابه (خصولتی) قرار می‌گیرد تا روند خصوصی‌سازی پرسپولیس شکل اجرایی به خود بگیرد. در صورت رخ دادن این مسئله ترکیب هیات مدیره باشگاه هم تغییر خواهد کرد و سه عضو اقتصادی در چینش جدید هیات مدیره حضور خواهد داشت.

هر شرکت خصولتی که یک بلوک 17 درصدی را در اختیار بگیرد، یک عضو در هیات مدیره خواهد داشت و یک عضو هم به عنوان نماینده وزارت ورزش در هیات مدیره منصوب می‌شود. در صورتی که قرار باشد ترکیب هیات مدیره 5 نفره بماند، یک عضو هم تحت عنوان بلوک مدیریتی در هیات مدیره جدید مشغول به کار خواهد شد که احتمالا مدیرعاملی باشگاه را هم در اختیار خواهد گرفت.

این وضعیت احتمالا در خصوص باشگاه استقلال هم اجرایی خواهد شد و احتمالا همراه اول یکی از بلوک‌‌‌‌‌های استقلال را در اختیار می‌گیرد. هرچه که هست تا پایان سال به احتمال فراوان تغییرات زیادی در این دو باشگاه صورت خواهد گرفت تا وزارت ورزش و جوانان بتواند به قول‌هایی که برای خصوصی‌سازی این دو باشگاه داده، عمل کند.

انتهای پیام‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌/

وب گردی

نظر شما

آخرین مطالب