اختصاصی تپش سه؛ محمد خانی: گل محمدی مهمترین فاکتور موفقیت پرسپولیس است/ عمری از حواشی دوری کند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس به تمجید از سرمربی و بازیکن جوان این تیم پرداخت.

اختصاصی تپش سه؛ محمد خانی: گل محمدی مهمترین فاکتور موفقیت پرسپولیس است/ عمری از حواشی دوری کند
به گزارش تپش 3:

ناصر محمدخانی در گفت و گو با خبرنگار تپش سه در خصوص قهرمانی پرسپولیس در رقابت‌های نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر گفت‌: در این فصل پرسپولیس بازی‌ها حساب شده‌ای را برابر حریفان خود به نمایش گذاشت. از طرفی هم رقابت در صدر جدول خیلی حساس شده است و پرسپولیس باید در مسیر قهرمانی با تیم‌های خوبی همچون استقلال، گل گهر سیرجان و سپاهان رقابت کند اما نکته حائر اهمیت در خصوص برتری پرسپولیس نسبت به سایر رقبا حضور یحیی گل محمدی روی نیمکت این تیم است.

وی افزود‌: شما توجه داشته باشید او بهترین گلزن خود و آقای گل لیگ را یک شب قبل دربی از دست داد و هر مربی بود دچار استیصال می‌شد اما او به خوبی تیم را جمع کرد و در بازی برابر گل گهر سیرجان و نساجی به پیروزی رسید. یحیی حالا مربی با تجربه‌ای شده است و تیمش را خوب مدیریت کرد.

ستاره سابق پرسپولیس در مورد درخشش محمد عمری بیان کرد: بدون شک عمری یک استعداد بی‌نظیر است و ثابت کرد اعتماد به جوان‌ها به طور حتم نتیجه خواهد داد. اما این بازیکن باید به طور از حواشی دور باشد و به نکات و دستورات کادرفنی توجه کند. او به طور حتم آینده درخشانی دارد و در سال‌های آینده می‌تواند به پرسپولیس و تیم ملی کمک کند.

انتهای پیام/

وب گردی

نظر شما

آخرین مطالب