انتخابات هیات فوتبال استان فارس انتصابات نشود / لطفا جلوی بی قانونی را بگیرید

اتفاقی عجیب در هیات فوتبال استان فارس آغاز پروژه ای جدید در فوتبال این استان بود .

انتخابات هیات فوتبال استان فارس انتصابات نشود / لطفا جلوی بی قانونی را بگیرید
به گزارش تپش 3:

طبق اساسنامه هیات فوتبال استانها، بعد از کاندیدا شدن دبیر هیات فوتبال یک استان بایستی نایب رییس اول عهده دار مسئولیت دبیری مجمع باشد؛ اما با توجه به اینکه هیات فوتبال استان فارس بدون داشتن هیات رییسه به فعالیت خود ادامه داده ، عملا کسی به عنوان نایب رییس اول در هیات فوتبال وجود خارجی نداشته است!

باتوجه به اینکه رییس این هیات طی این سال‌ها حتی مجمع سالیانه ای برای هیات فوتبال استان فارس تشکیل نداده ، در کمال تعجب تصمیمی در خصوص یک پست مهم اتخاذ گردید که با این انتخاب دل اکثر پیشکسوتان و دوستداران واقعی فوتبال استان فارس به درد آمد.

شنیده می شود پروژه مهندسی انتخابات ریاست هیات فوتبال فارس که برخی مدعی هستند از ماه‌های قبل از ثبت نام کاندیداها شروع شده بود، این روزها با نزدیکتر شدن به اعلام اسامی کاندیداهای نهایی، با رفتارهای خارج از عرف برخی ها رنگ و بوی جدیدی به خود گرفته است.

برخی ها که به دنبال روشی غیرقانونی و غیر اصولی برای حذف یکی از کاندیداهای اصلی پست ریاست هیات فوتبال فارس هستند ، و با کنار زدن یک فرد از سمت دبیری هیات ، بلافاصله شخص دیگری را به عنوان عضو کمیته سه نفره بررسی مدارک و سوابق مدیریتی داوطلبان شرکت کننده در انتخابات ریاست هیئت فوتبال فارس معرفی کردند و در ابتدای امر با کشیدن خط قرمز بر روی نام قهرمان سابق استان و ملی پوش با سابقه فوتبال ساحلی کشور، پروژه نافرجام حذف این کاندیدای تحصیل کرده را رقم زدند.

جالب اینجاست آقای مسئول حتی پا را فراتر گذاشته و ابلاغهای مکرر فدراسیون فوتبال را مبنی بر مورد تایید بودن مدارک نامزد حذف شده بر اساس اساسنامه و آیین نامه های موجود را بی جواب گذاشته است. وی صراحتا و بدون هیچ دلیل قانونی حکم وتوی رد مدارک کاندیدای صاحب نام فوتبال فارس که توسط سازمانهای بالادستی یعنی فدراسیون فوتبال، کمیته های تدوین و مقررات، امور حقوقی، امور استانهای فدراسیون و وزارت ورزش و جوانان که با ورود مستقیم حراستهای وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون انجام گرفت را نادیده گرفت. حتی شنیده می شود نهایتا با اخطار کتبی فدراسیون فوتبال در این خصوص مواجه شده است.

به نظر میرسد تا الان کسی نتوانسته موفق به مهندسی انتخابات شود اما این پایان کار نیست و به نظر میرسد یک نفر همچنان این روزها در پی به هم ریختن جو فوتبال فارس به هر طریق ممکن است که این موضوع موچبات آزردگی خاطر و نگرانی فوتبالدوستان و پیشکسوتان را به وجود آورده است. طبق شنیده های موثق، یک شخص خاص با استفاده از موقعیت و جایگاه خود در حرکتی غیراخلاقی و غیرقانونی، با تماس با روسای هیات های فوتبال شهرستانهای فارس سعی در جهت دهی به مسیر انتخابات و دخالت در روند رقابت کاندیداها دارد.

مخلص کلام اینکه اهالی فوتبال فارس همچنان امیدوار هستند که با ورود حراست وزارت ورزش و جوانان ، فدراسیون فوتبال و همچنین رئیس جدید فدراسیون فوتبال در این قضیه، به تخلفات پایان داده شود و فوتبال فارس بتواند به دور از حواشی، کار را از سر بگیرد.

انتهای پیام/

 

وب گردی

نظر شما

آخرین مطالب