پیوس:همدلی بین کل مجموعه تیم باعث قهرمانی پرسپولیس در نیم فصل شد

فرشاد پیوس در خصوص دلایل قهرمانی پرسپولیس در نیم فصل اول لیگ برتر صحبت کرد.

پیوس:همدلی بین کل مجموعه تیم باعث قهرمانی پرسپولیس در نیم فصل شد
به گزارش تپش 3:

فرشاد پیوس در گفتگو با خبرنگار تپش سه در خصوص بازی پرسپولیس و نساجی مازندران اظهار داشت: پرسپولیس بعد از تعطیلی مسابقات لیگ در دو بازی ابتدایی دچار مشکل شد که نگران کننده بود اما خدا را شکر در دو بازی حساس برابر گل گهرسیرجان و نساجی مازندران با یک بازی شناور و حساب شده توانست نتیجه مطلوب را کسب کند و قهرمان نیم فصل شود. 

وی در خصوص قهرمانی نیم فصل سرخ پوشان اظهار داشت : پرسپولیس در این فصل تیم یک دست و خوبی را در اختیار دارد و مدیریت باشگاه به خوبی توانست شرایط مطلوب و نیازهای کادرفنی را فراهم کند. از طرفی همدلی بین کل مجموعه نیز یکی از دلایل موفقیت این تیم تا بدین جایی فصل بوده است. نکته جالب مهم دیگر بازیکنان خوبی است که تیم در اختیار دارد و در تمام خطوط بازیکن تاثیرگذار و مهره های کلیدی را جذب کرده. پرسپولیس بازیکنان یک دستی را در اختیار دارد که کار یحیی گل محمدی برای انتخاب ترکیب اولیه را سخت می کند و تیم نیمکت قوی دارد که می تواند در مقاطع حساس بازی شرایط را به سود پرسپولیس رقم بزند. 

مهاجم سابق پرسپولیس در مورد جدایی لوکادیا و همچنین ناکامی مهاجمان پرسپولیس در امر گلزنی بیان کرد : لوکادیا بازیکن باهوش و چارچوب شناسی بود و در بازی های حساس به خوبی کار را برای پرسپولیس در آورد. اما به هر حال برخی حواشی باعث شد این بازیکن به راحتی آب خوردن از پرسپولیس جدا شود. باشگاه باید در این خصوص به جد پیگیر حق باشگاه باشد و باید وکلای باشگاه در این خصوص جواب بدهند که چه بندهای در قرارداد یک بازیکن جای داده اند که به این راحتی از تیم جدا می شود و دست ما را در پوست گردو می گذارد.

پیوس افزود: مهدی عبدی بازیکن باهوشی است و گل های حساسی را برای پرسپولیس زده است اما باید بگویم تنبل است. این بازیکن باید از نظر روحی روی آن کار شود و گل محمدی باید از نظر روانی به صورت اختصاصی روی آن کار کند. بازیکن باید انگیزه داشته باشد تا تنبلی را کنار بگذارد و تمرکزش را روی فوتبال بگذارد مسلما با توجه به توانمندی که این بازیکن از خود نشان داده است مطمئنا به کار تیم خواهد آمد.

وی در خصوص فقر مهاجم گلزن در مسابقات لیگ برتر بیان کرد : به صراحت می گویم که فدراسیون باید به فکر چاره باشد در غیر اینصورت در آینده به طور حتم به مشکل بر خواهیم خورد. من پیشنهاد میکنم ورود بازیکنان خارجی به لیگ برتر را تا 5 سال ممنوع کنیم تا ببینید چه انقلابی در فوتبال ما خواهد شد. ما اکنون دروازه بانان خوبی را در اختیار داریم و این حاصل همان چندسالی بود که ورود دروازه بان خارجی را ممنوع کردیم و حالا شاهد حضور دروازه بانان خوب در مسابقات لیگ برتر هستیم. از طرفی این بازیکنان چه آورده ای برای فوتبال ما داشته اند چه چیزی به فوتبال ما اضافه کردند فقط و فقط دلال ها آنها را آوردند از باشگاه های ما شکایت کردند و محکوم شدیم و جیب خود را پر پول کردند و رفتند. همین عمری را ببیند مگر چند سال دارد از کجا آمده ؟ چرا از بازیکنان امید و جوانان و سرمایه های خودمان استفاده نمی کنیم. آقای تاج به داد فوتبال برسید تا دیر نشده است راه حل مشخص است فقط باید یکی جرات کند و آن را اجاره کند من خودم به شخصه راه حل های دارم که به نظر به کار می آید. کاش هر چه زودتر برای این موضوع فکری شود.

وب گردی

نظر شما

آخرین مطالب