یک جهانی؛ دلیل بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی

تیم فوتبال نفت آبادان با معضل بزرگی در خط حمله خود مواجه شده است.

یک جهانی؛ دلیل بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی
به گزارش تپش 3:

ادسون تاوارس ، سرمربی صنعت نفت آبادان پس از حضور در این تیم بارها بابت در اختیار نداشتن یک مهاجم گلزن، گلایه کرده است. این در شرایطی است که عماد میرجوان که یکی از معدود مهاجمان تاثیرگذار آبادانی‌ها در این فصل بوده پس از غیبت در چهار بازی‌ای که سرمربی برزیلی روی نیمکت نشسته، به تازگی در تمرینات تیمش هم شرکت نکرده است. با این وضعیت احتمال فسخ قرارداد میرجوان با صنعت نفت قوت گرفته است.

هرچند مدیران باشگاه آبادانی دلیل این تصمیم را ناراضی بودن تاوارس از کیفیت میرجوان اعلام کرده‌اند اما با توجه به اینکه کادرفنی نفت در حال حاضر مهاجمان باکیفیتی در اختیار ندارد، نارضایتی سرمربی برزیلی از میرجوان تا حدی غیر عادی به نظر  می‌آید.

صنعت نفت برای تقویت خط حمله خود در روزهای آتی یک مهاجم اهل کرواسی یعنی مارکو سیمیچ را به آبادان آورد و با وجود کیفیت به نسبت خوب این بازیکن و هزینه‌های چند صد میلیونی برای سفر وی به ایران، به دلیل تطابق نداشتن شرایط این بازیکن با قوانین نقل و انتقالاتی کشورمان، در نهایت شرایط برای عقد قرارداد با سیمیچ هم فراهم نشد.

البته ظاهرا سباستین پیریز، مدافع اروگوئه‌ای هم که به تازگی با نفت عقد قرارداد کرده به دلیلی تقریبا مشابه در شرایط فعلی نمی‌تواند مجوز بازی برای صنعت نفت را به دست آورد.

از طرفی پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه نفت در حال حاضر به دلیل بدهی به میلاد جهانی بسته است اما مدیران باشگاه درصدد هستند به زودی با پرداخت مطالبات وی، این پنجره را باز کرده و دست کم بتوانند از محمدرضا جلیل مزهر، هافبک عراقی که به تازگی با این باشگاه قرارداد بسته استفاده کنند.

انتهای پیام/

 

وب گردی

نظر شما

آخرین مطالب