واکنش باشگاه پرسپولیس به برداشت 13 میلیاردی از این باشگاه

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس اعلام کرد این باشگاه به حکمی که باعث برداشت ۱۳میلیارد تومان از حساب سرخپوشان شده است، اعتراض کرده است.

واکنش باشگاه پرسپولیس به برداشت 13 میلیاردی از این باشگاه
به گزارش تپش 3:

حسین دوام معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس درباره برداشت 13 میلیارد از حساب باشگاه پرسپولیس به‌واسطه شکایت یک فرد که خود را نماینده یکی از شرکت‌های تولیدکننده پوشاک ورزشی معرفی کرده بود، اظهار داشت: این فرد در سال 94 با باشگاه قرارداد داشته است و براساس اختلاف و مشکلاتی که آن زمان درباره تحویل البسه به وجود آمده است، شکایت کرده و از سال قبل علیه باشگاه حکم گرفته است.

وی ادامه داد: این فرد اخیراً 13 میلیارد تومان از حساب ما برداشت کرده است. اگر پول در حساب باشد، 14 میلیارد دیگر نیز برداشت خواهد کرد، اما فعلاً پولی داخل حساب نیست.

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس درباره اینکه این باشگاه امیدوار است با اعتراض به حکم صادره مبلغ 13 میلیارد برداشت‌شده را دوباره به حساب باشگاه برگرداند،‌ گفت: این اقدام حقوقی در راستای پیش‌بینی قانون‌گذار و طبق ماده 477 انجام شده است و ما به این حکم اعتراض کردیم و ان‌شاءالله اجازه نمی‌دهیم بیت‌المال و حق مردم از بین برود. ما باید در این راستا ابتدا حکم را نقض کنیم و در ادامه با درخواست اعاده وجه، این پول به حساب باشگاه برمی‌گردد.

دوام درباره پرونده‌های حقوقی دیگر مانند شکایت رسول‌پناه، وکیل بیرانوند و محمد رویانیان از باشگاه هم توضیح داد: در مورد رسول‌پناه پرونده هنوز باز است و حکم نهایی صادر نشده است. او به‌واسطه «قرار تأمین خواسته» حساب ما را به‌میزان پول مورد ادعایش یعنی 185 هزار دلار توقیف کرده است، اما هنوز پرونده در جریان است و رأی نهایی درباره این پرونده صادر نشده است.

وی ادامه داد: درباره پرونده‌های وکیل بیرانوند و محمد رویانیان احکام قطعی صادر شده است، اما ما با آنها طی روزهای گذشته جلساتی داشتیم و ان‌شاءالله تلاش خواهیم کرد با این دو نفر توافق کنیم.

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس در واکنش به این موضوع که کمیته وضعیت شکایت باشگاه ذوب‌آهن از سینا اسدبیگی و پرسپولیس را رد کرده است،‌ یادآور شد: باشگاه ذوب‌آهن به پیش‌قرارداد خود با اسدبیگی استناد کرده بود که خدا را شکر کمیته وضعیت به‌خوبی در این پرونده رأی محکم و متینی را صادر کرد.

دوام در پایان درباره آخرین وضعیت شکایت باشگاه پرسپولیس از یورگن لوکادیا هم توضیح داد: این پرونده هم در باشگاه در حال رسیدگی است و چون پرونده یادشده خارجی است، بخش بین‌الملل کارهای مربوط به آن را انجام می‌دهد.

انتهای پیام/

 

وب گردی

نظر شما

آخرین مطالب