الهویی: دیدار با پرسپولیس درس عبرت خوبی برای ما شد

مربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان معتقد است که شکست مقابل پرسپولیس درس عبرت و تجربه خوبی برای شاگردانش شده است.

الهویی: دیدار با پرسپولیس درس عبرت خوبی برای ما شد
به گزارش تپش 3:

سعید الهویی در نشست خبری پیش از بازی گل‌گهر سیرجان مقابل صنعت نفت آبادان در هفته پانزدهم لیگ برتر اظهار داشت: خیلی خوشحالیم که دوباره به شهر آبادان آمدیم و در شهری که مردم آن عاشق فوتبال هستند و با آن زندگی می‌کنند . قبل از اینکه درباره بازی فردا صحبت کنم جا دارد از طرف امیر قلعه‌نویی و کادرفنی گل‌گهر ابراز تاسف کنم بابت اتفاقاتی که در چند روز گذشته افتاده است. فکر می‌کنم علی دایی و رسول خادم جز اسطوره‌های ورزش ما هستند. این عزیزان برای شادی دل مردم و سرافرازی دل مردم ایران زحمت کشیدند.

وی ادامه داد: در روزهای سخت مثل زلزله و سیل و مردم نیاز به کمک داشتند از مراسم گلریزان تا مراسمی از این دست در کنار دیگر  ورزشکارها و هنرمندان حضور پیدا کردند تا به مردم کمک کنند. الان هم دغدغه آنها ایران و مردم ایران است اگر صحبتی کردند مطمئناً دغدغه آنها مردم و نام ایران است. امیدوارم این کج رفتارهایی که قبل از این هم درباره آقای گل‌محمدی اتفاق افتاده است تمام شود تا با هر تفاوت اعتقادی زندگی بکنیم. ما در حوزه ورزش برای موفقیت کشور تلاش کنیم بقیه دوستان هم در حوزه‌های دیگر تا شرایط بهتر شود.

مربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت:  اولین نکته‌ای که درباره فوتبال فردا صحبت کنیم، صنعت نفتی که ما فردا مقابل آن قرار می‌گیریم به هیچ عنوان کیفیت این تیم را با جایگاهش نمی‌سنجیم. برای ما صنعت نفت یک صنعت نفت 3 هفته اخیر و صنعت نفت قبل از آن است. صنعت نفت سه هفته اخیر کیفیت بسیار خوبی از خود نشان داده است و ایشان با تغییرات خوبی که توانسته ایجاد کند و چیدمان تیم، استفاده از بازیکنان جوان، مدل بازی، بازی طولی و انتقال توپ بازی خوبی که از بالا نشان می‌دهد نسبت به قبل از این سه بازی، خیلی متفاوت باشد. فکر می کنم صنعت نفت اگر کیفیت را قبل این سه بازی نشان می داد مطمئنا رتبه تک رقمی داشت یا جزو 30 درصد بالای جدول بود. چون کیفیت خیلی خوبی از خودش نشان می‌دهد. نکته خیلی مهم این است سرمربی تیم با بازیکنان جوان این کیفیت را نشان بدهد. می دانیم بازی خیلی سختی است

الهویی درباره کیفیت زمین چمن ورزشگاه تختی آبادان تصریح کرد: قبل از نشست خبری، زمین چمن را دیدیم و شاهد تلاشی بودیم که دوستان کردند. کیفیت زمین چمن، کیفیت بسیار خوبی است ولی جا دارد که از مسئولین باز هم خواهش کنیم شرایط بهتری برای باشگاه صنعت نفت آبادان و برای فوتبالدوستان و ورزش‌دوستان این شهر فراهم کنیم. این استادیوم نیاز به هزینه بیشتری دارد. امیدوارم دوستان نگاه متفاوتی نسبت به صنعت نفت، استادیوم و امکانات این شهر داشته باشند و مردم هم حال دلشان خوب باشد.

وی درباره مصدومان و محرومان تیمش گفت: مصدوم و محرومی نداریم.

مربی گل‌گهر سیرجان درباره درس عبرت‌های بازی پرسپولیس برای شاگردانش عنوان کرد: امیدواریم اتفاقاتی که در هفته گذشته برای  ما رخ داد تجربه  و درس خوبی شده باشد با وجود کیفیتی که از خودمان نشان دادیم، خیلی ساده به حریف موقعیت گلزنی دادیم و تمرکز خودمان را از دست دادیم. فردا باید با تمرکز خیلی بالایی در زمین حاضر شویم و با تلاش خیلی بیشتر کیفیت بالایی از خودمان نشان بدهیم و امیدوار باشیم که موفق باشیم. 

الهویی در پایان گفت: در انتها جا دارد از مسئولین باشگاه صنعت نفت تشکر کنیم که زمین تمرین خودشان را در اختیار تیم ما قرار دادند و واقعاً این رفتارها هم در فضای حرفه‌ای هم در فضای معرفتی خیلی ارزشمند است. امیدوارم این رفتارهایی که ما با هم داریم در فضای قبل بازی خیلی به هم لطف و محبت داریم امیدواریم بعد بازی هم این اتفاق بیفتد و  مثل صحنه بازی قبل که آقای قلعه‌نویی با وجود خشمی که از آن اتفاقات آن مسابقه و از دست دادن سه امتیاز حساس داشتند به آقای گل‌محمدی تبریک گفتند و رفتار خیلی پسندیدهای داشتیم و امیدواریم شرایطی در فوتبال باشد که همه ما برای پیروزی بجنگیم اما بعدش یادمان باشد همه ما ایرانی هستیم و دوست هستیم و در یک فضا برای موفقیت تیم تلاش می‌کنیم. 

 

وب گردی

نظر شما

آخرین مطالب