هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال؛ برتری فولادخوزستان در روز شکست ذوبی‌ها

هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال امروز (چهارشنبه) با برگزاری 2 دیدار استارت خورد.

هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال؛ برتری فولادخوزستان در روز شکست ذوبی‌ها
به گزارش تپش 3:

هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال امروز (چهارشنبه) از ساعت 14 با برگزاری 2 دیدار همزمان در شهرهای اراک و تهران آغاز شد و طی آن تیم فوتبال آلومینیوم در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک میزبان تیم فولاد خوزستان بود و در پایان به برتری یک بر صفر دست یافت.

در دقیقه (28) "اشکان دژاگه" بازیکن فولاد خوزستان توپ را به محوطه جریمه آلومینیوم ارسال و "وحید محمدزاده" آن را به صورت ناقص دفع کرد و با برخورد ضربه سر او به "محمود قائدرحمتی" همراه شد. توپ در دهانه دروازه، مقابل "احمد عبدالله‌زاده" قرار گرفت که این بازیکن توپ را به گل تبدیل کرد. 

در جدول با احتساب این نتیجه به دست آمده فولادخوزستان 20 امتیازی شد و به رده ششم صعود کرد. آلومینیوم هم با 19 امتیاز رده هشتم را به خود اختصاص داده است.

در دیگر دیدار همزمان هم، هوادار تهران در ورزشگاه پاس قوامین میزبان ذوب‌آهن اصفهان بود و در پایان با برتری زمین مسابقه را ترک کردند. در دقیقه (45+2) "عزت‌اله پورقاز" روی پاس گل "سپهر روزی‌طلب" گل برتری هوادار را به ثمر رساند. 

شاگردان الهامی با این 3 امتیاز به امتیاز 17 رسیدند و در رده یازهم جای گرفتند و در سوی مقابل هم ذوب‌آهن با 18 امتیاز کماکان دهم است.

انتهای پیام/

وب گردی

نظر شما

آخرین مطالب