تغییر موضع عجیب سخنگوی فدراسیون فوتبال در کمتر از یک روز

سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت که روز گذشته از تصمیم برای سرمربی تیم ملی صحبت کرده بود، در مصاحبه امروز خود با سایت فدراسیون، هیچ‌ اشاره‌ای به این موضوع نکرد!

تغییر موضع عجیب سخنگوی فدراسیون فوتبال در کمتر از یک روز
به گزارش تپش 3:

به نقل از سایت فدراسیون فوتبال،احسان اصولی درباره جلسه روز گذشته هیات رییسه فدراسیون فوتبال گفت: در این جلسه که حدود 3 ساعت طول کشید، برگزاری 2 مجمع با هدف قانونمند کردن فدراسیون فوتبال به تصویب هیات رییسه رسید. تأکید ریاست فدراسیون این بود که اساسنامه فدراسیون به صورت کامل اجرایی شود و ارکان و نهادهای برآمده رأی خود را از مجمع فدراسیون به عنوان بالاترین مرجع فدراسیون دریافت کنند.

وی ادامه داد: یکی از این ارکان، کمیته مستقل حسابرسی فدراسیون فوتبال است که تصویب شد در تاریخ 8 بهمن سال جاری مجمع فوق‌العاده تشکیل شود و بحث معرفی و تصویب کمیته مستقل حسابرسی فدراسیون فوتبال در این مجمع انجام خواهد شد. همچنین موضوع حسابرس فدراسیون که اعلام انصراف کرده به رأی‌گیری گذاشته می‌شود و با مصوبه مجمع فوق‌العاده، این موضوع هم رأی‌گیری خواهد شد.

سخنگوی فدراسیون فوتبال عنوان کرد: مجمع دوم هم 27 اسفند ماه تشکیل می‌شود و پس از اینکه کمیته حسابرسی مستقل فدراسیون تصویب شد، صورت‌های مالی دپارتمان مالی و خزانه‌دار فدراسیون در این مجمع تصویب خواهد شد. البته هر 2 مجمع را احتمالاً مجازی برگزار می‌کنیم، چرا که پس از فراگیری کرونا، زیرساخت‌هایی به وجود آمد و تجربه مجمع غیرحضوری را داشتیم و الان هم کنفدراسیون فوتبال آسیا خیلی از مجامع خود را به این شکل برگزار می‌کند. با این روند، در وقت و زمان هم صرفه‌جویی می‌شود. دستور جلسه در زمان مقرر برای اعضا ارسال خواهد شد و دبیرکل محترم در این باره اقدامات اجرایی را انجام می‌دهد.

اصولی درباره تیم‌های ملی بانوان تصریح کرد: دپارتمان بانوان فدراسیون پیشنهادهایی را در این جلسه مطرح کرد و اعضای هیات رییسه نظرات خود را ارائه کردند. پس از آن مجموعه بحث‌هایی انجام شد و رزومه‌هایی مورد بررسی قرار گرفت. با توجه به ضیق زمانی که داریم و احتمالا 6 بهمن تیم ملی فوتسال بانوان به کافا اعزام می‌شود و فروردین ماه هم تیم ملی بانوان اعزام دارد، هیات رییسه فدراسیون درباره انتخاب سرمربیان این تیم‌ها به رییس فدراسیون تفویض اختیار کرد که در این باره تصمیم‌گیری صورت گیرد.

وی در پایان گفت: 2 موضوع تصویب آیین‌نامه مالی و معاملاتی هم مورد بحث و گفت‌و‌گو قرار گرفت. همچنین بحث پاداش‌های فدراسیون و تیم‌های ملی به جلسه آینده موکول شد. ضمن اینکه بحث هیات‌های استانی هم با توجه به کمیته امور استان‌ها در دستور جلسه آینده هیات رییسه فدراسیون قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

وب گردی

نظر شما

آخرین مطالب