توضیح نصیرزاده در مورد جدایی ستاره تراکتور

مدیرعامل جدید باشگاه تراکتور در مورد مسائل مختلف این باشگاه توضیحاتی ارائه داد.

توضیح نصیرزاده در مورد جدایی ستاره تراکتور
به گزارش تپش 3:

هوشنگ نصیرزاده در خصوص بازگشت به باشگاه تراکتور تبریز، اظهار داشت: البته من بار قبلی به عنوان معاون ورزشی بودم. ارتباطم را با تراکتور قطع نکردم. از زمانیکه باشگاه به بخش خصوصی منتقل شد بودیم و همکاری‌هایی داشتیم. الان هم به عنوان مدیرعامل در خدمت باشگاه هستم. تیم، مربی و بازیکنان خوبی دارد. از نظر مالی پرداختی‌ها تا حدودی از خیلی باشگاه‌های دیگر جلوتر است. از این نظر می‌توانم بگویم روند خوبی دارد.

وی در مورد بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه تراکتور ، گفت: رضایت نامه فورچونه از باشگاه تورس فرانسه قبلا داده شده بود ولی چون در سیستم TMS ثبت نشده بود مدتی خود باشگاه دنبالش نبود. فیفا 3 ماه پیش به دلیل اینکه خیلی متوقف شده بود این پرونده را بست و به فدراسیون اعلام کردند. بعدا وکیل‌شان اعلام کرد شما قرار بوده به ما رضایتنامه بدهید. توافق نامه‌ای بین دو باشگاه امضا شده با فرجه زمانی 5 روزه، که این پول به حسابشان واریز می‌شود. مشکلی نیست و پنجره هم باز می‌شود. باشگاه با نظر سرمربی بازیکنان جدیدی را به خدمت می‌گیرد.

مدیرعامل تراکتور در مورد وضعیت کاوه رضایی عنوان کرد: او قراردادی با باشگاه دارد. ادبیاتی در این قرارداد وجود دارد که ممکن است هر طرف یک تفسیر خاصی داشته باشد ولی قرارداد بین باشگاه و کاوه رضایی به گونه‌ای است که طرفین در صورت توافق یکدیگر می‌توانند آن را فسخ کنند. این قاعده همه جا وجود دارد. کاوه بازیکن خوب و ارزشمندی است. گرفتار آسیب دیدگی بود. در یکی دو بازی که انجام داد نشان داد در حد و اندازه تیم ملی است. امیدواریم به آمادگی مطلوب خودش برسد.

وی افزود: بازی کردن در استقلال و پرسپولیس با توجه به اینکه مسابقاتشان پخش می‌شود برای بازیکنان جذابیت دارد. تراکتور هم باشگاهی است که توجهات عمومی زیادی متوجه آن در داخل و خارج کشور است. به همین دلیل بازی کردن در این تیم هم افتخار است. با توجه به نگرانی‌هایی که بازیکنان در رابطه با مسائل مالی دارند، الان باشگاه بدهی آنچنانی به بازیکنان ندارد و سعی کرده پرونده‌‌هایش شسته رفته باشد.

نصیرزاده در مورد وضعیت ورزشگاه شهید سلیمانی، گفت: چمن این ورزشگاه یکی از بهترین چمن‌های کشور است. از نظر سطوح صاف فوق العاده است. از نظر طول و عرض از ورزشگاه تبریز هم بزرگ تر است. امیدواریم بازی‌ها را به ورزشگاه یادگار امام منتقل کنیم. این ورزشگاه به خاطر ابهتی که دارد تاثیر گذاری خلی خوبی دارد. ان‌شاالله بتوانیم از حضور هواداران هم استفاده کنیم.

وی در مورد اینکه آیا باشگاه تراکتور شرایط لازم را برای نصب VAR‌دارد، اظهار داشت: VAR هزینه بسیار زیادی دارد و نصب دوربین‌های خیلی زیاد را می‌طلبد. با توجه به تخصصی بودن موضوع، فدراسیون فوتبال نامه‌ای به تمامی باشگاه‌های لیگ برتر و شرکت های حامی آن‌ها ارسال کرده است. مثلا برای سپاهان و شرکت فولاد مبارکه یا برای باشگاه آلومینیوم و شرکت آلومینیوم ایران، این نامه رفته است. گفته‌اند به خاطر استاندارد سازی و تطبیق با موضوعات باید هزینه‌های لازم را بپردازید. نامه‌ای که برای تراکتور ارسال شده به شرکت سرمایه گذاری دریک رفته و قرار شده آن‌ها هم به این موضوع کمک کنند.

مدیرعامل تراکتور گفت: از طرفی باشگاه‌هایی که بخش خصوصی هستند، چون مالک ورزشگاه نیستند به نوعی مستقر کردن خیلی از دوربین‌ها در آنجا هزینه بسیار زیادی دارد. امیدواریم سازمان ورزش و جوانان هم برخی از هزینه‌ها را تقبل کنند. چون این دوربین‌ها پس از نصب قابل برداشتن نیستند. یک اتفاق فرمان دارد. امیدواریم در ورزشگاه یادگار امام یا حتی شهید سلیمانی این اتفاق بیفتد.

نصیرزاده در مورد اینکه آیا با توجه به غیبت عباس زاده، کاوه رضایی به بازی با استقلال می‌رسد، عنوان کرد: من اطلاع ندارم و باید از پزشک تیم بپرسید. چیدمان فنی بازیکنان باید به گونه‌ای باشد که بتوانیم جانشین داشته باشیم. عباس زاده مهره بسیار ارزشمندی است. در محوطه جریمه یکی از بهترین بازیکنان کشور است و نبودش خیلی می تواند تاثیر گذار باشد. امیدواری کاوه رضایی برسد و بتوانیم از او استفاده کنیم.

وی در خصوص اینکه آیا پست رئیس کمیته تدوین مقررات فدراسیون فوتبال با مدیرعاملی تراکتور تعارض منافع ندارد، گفت: تعارض منافع یعنی اینکه شما کاری کنید که در جایی که هستید منافعی را برسانید. در اساسنامه داریم کمیته‌های انضباطی، استیناف، اخلاق و وضعیت بازیکنان نمی‌توانند افرادی از جاهای دیگر باشند چون فرض بر این است که استقلال دارند.

نصیرزاده تصریح کرد: الان دو نفر از اعضای هیات رئیسه مدیرعامل باشگاه هستند. همه ما از خانواده فوتبال هستیم و می‌توانیم به فوتبال کمک کنیم. شما در جایگاه قانونگذاری نمی‌توانید به جای خاصی نفع برسانید. در قانونگذاری کمیته وضعیت اسم باشگاه و اسم شهر وجود ندارد. به صورت عام است. به هرصورت این نظر مهدی تاج است. او اگر رضایت داشت من می‌توانم این کار و چند کار دیگر که فعلا در اختیار دارم را انجام بدهم. در غیر این صورت می‌توانیم به موضوع اصلی خودمان بپردازیم. هیچ منعی وجود ندارد.

انتهای پیام/

وب گردی

نظر شما

آخرین مطالب