پیکان ستاره های خود را نمی فروشد

باشگاه پیکان رسما اعلام کرد برنامه ای برای فروش ستاره های خود ندارد.

پیکان ستاره  های خود را نمی فروشد
به گزارش تپش 3:

ابراهیم شکوری با اشاره به شرایط تیم فوتبال پیکان پس از برتری مقابل سپاهان ، اظهار داشت: پیروزی مقابل سپاهان در هفته چهاردهم لیگ، باعث خوشحالی خانواده پیکان و کارگران کارخانه ایران‌خودرو شد. تیم جوان و قدرتمندی داریم و این پتانسیل در پیکان وجود دارد که جزو تیم‌های نیمه بالایی جدول باشد. 

وی ادامه داد: سیاست ما، حمایت از بازیکنان جوان است و افتخار می‌کنیم بگوییم به اندازه سهم خودمان، در حال ساخت آینده فوتبال کشور هستیم. شاید حمایت از بازیکنان جوان، سخت و همراه با تبعات باشد اما نتیجه آن شیرین و جذاب است. این تیم می‌تواند بیش از اینها پیشرفت کند چون به لحاظ فنی و سنی، شرایط قابل قبولی دارد.

قائم مقام باشگاه در خصوص پایان نیم فصل و شروع نقل و انتقالات، پاسخ داد: عملکرد تعدادی از بازیکنان جوان ما نظر جامعه فوتبال را به خود جلب کرده و تماس‌ها از حالا شروع شده اما با توجه به شرایطی که داریم، بعید است در نیم فصل، بازیکنی از پیکان جدا شود. قرار است به دنبال پیشرفت و توسعه فوتبال کشور باشیم. البته امیدواریم حرفه‌ای‌گری و قانون‌مداری را در رفتار اهالی فوتبال ببینیم. 

شکوری عنوان کرد: پیکان به معنای واقعی کلمه، یک باشگاه است. در چند رشته تیمی، مشغول فعالیت هستیم. در والیبال آقایان عنوان قهرمانی آسیا و پنجمی دنیا را یدک می‌کشیم و در والیبال و فوتسال بانوان صدرنشین لیگ هستیم. در فوتبال بانوان و هندبال هم می‌توانیم بازیکنان جوانی را به جامعه ورزش معرفی کنیم. در فوتبال با استفاده از بازیکنان جوان، اهداف ترسیمی خود را دنبال می‌کنیم. همچنین در تیم‌های پایه فوتبال، والیبال و هندبال جزو پرافتخارترین تیم‌ها هستیم. 

عضو هیات مدیره پیکان در گفت و گو با سایت این باشگاه اضافه کرد: این اتفاق، قدرت پیکان در کشف و پرورش استعدادها را نشان می‌دهد که نشات گرفته از فلسفه باشگاه است. نباید از اهداف‌مان دور شویم و این راه را ادامه خواهیم داد.

پایان پیام/

وب گردی

نظر شما

آخرین مطالب