بمب منفجر می شود/ ستاره لالیگایی در فولاد + عکس

ستاره تیم اوساسونا اسپانیا در شرف پیوستن به تیم فولاد خوزستان است.

بمب منفجر می شود/ ستاره لالیگایی در فولاد + عکس
به گزارش تپش 3:

ظرف روزهای اخیر زمزمه‌هایی مبنی بر پیوستن روبرتو تورس هافبک اسپانیایی اوساسونا به فولاد خوزستان به گوش می‌رسید. حالا باید منتظر حضور این اسپانیایی در لیگ برتر و فولاد باشیم.

به گزارش روزنامه «AS»، این بازیکن 33 ساله روز گذشته (یکشنبه) به‌صورت رسمی از اوساسونا جدا شد. این باشگاه در ورزشگاه ال‌سادار مراسمی برای خداحافظی تورس برگزار کرد که مدیران و هواداران اوساسونا به همراه مربیان، هم‌تیمی‌ها و خانواده او در آن حضور داشتند.

تورس 2

این بازیکن درباره جدایی خودش از اوساسونا تصریح کرد: آرزو داشتم که این لحظه هیچ‌گاه فرا نمی‌رسید، اما این اتفاق افتاد. 11 دسامبر 2011 اولین بازی خودم را کردم و تصور نمی‌کردم که امروز بتوانم بگویم همه رؤیاهایم تعبیر شده‌اند.

تورس در گفت‌وگو با خبرنگاران، تأیید کرد مقصد بعدی او تیم فولاد ایران است که توسط جواد نکونام هدایت می‌شود. وی درباره این انتقال گفت: من بسیار هیجان‌زده و خوشحال هستم و دوست دارم این اتفاق را تجربه کنم. بازی کردن و دیدن خودم توانایی ادامه لذت بردن و مردم را خوشحال کنند. همیشه گفته بودم که نمی‌خواهم پامپلونا را ترک کنم، اما حالا از خانه دور می‌شوم و به جایی می‌روم که زبان مردم آنجا را متوجه نمی‌شوم.

تورس 3

انتهای پیام/

 

وب گردی

نظر شما

آخرین مطالب