ژاوی: کادیز حریف سختی است/ باید چرخشی بازی کنیم

سرمربی بارسلونا درباره وضعیت تیمش توضیح داد.

ژاوی: کادیز حریف سختی است/ باید چرخشی بازی کنیم
به گزارش تپش 3:

بارسلونا در بازی بعدی خود به مصاف کادیز می‌رود، سرمربی تیم ژاوی پیش از بازی گفت: مقابل کادیز انتظار حریف سخت داریم و سعی می‌کنیم از فرصت‌ها استفاده کنیم. پدری بازیکن مهمی برای تیم و نحوه بازی ما است. او برای استراتژی تیم مهم است. ما سعی خواهیم کرد به بقیه اعتماد به نفس و فرصت بیشتری بدهیم. همه باید آماده باشند. ما بازی‌های زیادی در بازه زمانی کم داریم، بنابراین همیشه باید چرخشی بازی کنیم. کسیه صبور بود و صبر کرد و حالا بازیکن مهمی است. او خیلی خوب تمرین می‌کند و برای همه نمونه است.

فران تورس برای بازی به چه چیزی نیاز دارد؟ اعتماد به نفس. فران به اعتماد به نفس نیاز دارد، وقتی بازیکنی در وضعیت بدتر از حد معمول قرار دارد، به اعتماد به نفس نیاز دارد و ما به او اعتماد زیادی داریم.

سطح لوا بعد از جام جهانی؟ من آن را خیلی خوب می‌بینم. وقت آن است که بیشتر با لواندوفسکی در خط حمله بازی کنیم و خوب موقعیت بسازیم. فردا ممکن است اتفاقات زیادی بیفتد. خواهیم دید، الان شما نمی‌توانید به بازی پنجشنبه فکر کنید. خیلی دوست ندارم با 4-4-2 بازی کنم، دوست دارم بیشتر زمین بازی را باز کنم، اگر از بالا عکس بگیریم، چه تیم در حالت تهاجمی باشد و چه دفاعی، هرگز ۴-۴-۲ نمی‌شود. شنیدن اینکه ما یک تیم دفاعی هستیم باور نکردنی است. ما تهاجمی ترین تیم درکنار سیتی هستیم. گاهی با سیستم 4-3-3 یا 3-4-3 حمله می‌کنیم، ما تیم هجومی هستیم. آرائوخو محروم است و به تنهایی تمرین کرد.

انتهای پیام/

وب گردی

نظر شما

آخرین مطالب