فعال اصلاح‌طلب: عفو عمومی موجب بهبود وضع کشور می‌شود/ اپوزیسیون نقشی در سرنوشت مردم ندارد

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی گفت که عفو عمومی موجب بهبود وضع کشور می‌شود و تصریح کرد که اپوزیسیون نیز نقشی در سرنوشت مردم ندارد.

فعال اصلاح‌طلب: عفو عمومی موجب بهبود وضع کشور می‌شود/ اپوزیسیون نقشی در سرنوشت مردم ندارد
به گزارش تپش 3:

علی‌محمد نمازی عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی و از فعالان اصلاح طلب در گفتگویی در خصوص عفو رهبری اظهار داشت: هر عملی که به تالیف قلوب و نزدیکی دیدگاه‌ها موجب شد و در راستای تامین خواست اکثریت مردم باشد همچون عفو عمومی زندانیان، می‌تواند به بهبود اوضاع عمومی کشور کمک کند.

وی این اقدام را موجب افزایش اعتماد و اطمینان مردم به نظام نیز دانست و گفت: زمانی که اعتماد متقابل بین نظام  و ملت افزایش یابد، هزینه‌های دولت یا به عبارتی دیگر نظام کاهش می‌یابد و درآمدهای آن هم افزایش می‌یابد.

نمازی تاکید کرد: بنابراین درآمدهای حاصله به سمت کارهای زیربنایی و توسعه زیرساخت‌ها روانه و موجب عمران و آبادانی کشور خواهد شد.

این عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی در بخش دیگری از این گفتگو تصریح کرد: دشمنان و اپوزیسیون خارج از کشور نقشی در سرنوشت مردم ایران ندارند. واقعیت این است که مردم ناراضی هستند و حاکمیت باید تمام تلاش خود را برای رفع نارضایتی‌ها به کار بگیرد. اپوزیسیون هم باید به نظر اکثریت مردم نگاه بیاندازد.

وی در همین رابطه ادامه داد: آقای خاتمی با آن همه محافظه‌کاری روز گذشته به صحنه آمد و بیانیه داد. حاکمیت هم باید تلاش کند تا نارضایتی‌ها را به گردن دشمن نیاندازد. مردم رشد پیدا کرده‌اند و باید نارضایتی‌ها را دید.

انتهای پیام/

 

وب گردی

نظر شما

آخرین مطالب