شکایت ۵۰ میلیونی از ملی پوش استقلال/ فضای مجازی بازیکن سرشناس را به دادگاه می کشد

تپش3-یکی از ملی پوشان اسبق استقلال در صورت حل نشدن ماجرای خود، به زودی باید راهی دادگاه شود.

شکایت ۵۰ میلیونی از ملی پوش استقلال/ فضای مجازی بازیکن سرشناس را به دادگاه می کشد
به گزارش تپش 3:

از وقتی فضای مجازی در در ایران جای خود را باز کرد گروهی از ورزشکاران و هنرمندان با استفاده از همین موقعیت و تعداد فراوان هواداران خود دست به فعالیت‌های تبلیغاتی زدند و در ازای دریافت وجه برای شرکت ها و افراد مختلف تبلیغ می کنند. کاری که البته همه جای دنیا انجام می‌شود اما گاهی اوقات موجب بروز اختلافات مالی بزرگ هم می شود و پای دادگاه را به میان می کشد. دقیقاً مانند اتفاقی که برای یکی از ملی پوشان اسبق استقلال به وقوع پیوسته است.

این بازیکن سرشناس که بارها در دربی با پیراهن استقلال به میدان رفته و سابقه حضور در تیم ملی را هم دارد، چندی قبل برای فروش یک ملک با فردی توافق کرد تا در ازای تبلیغ ملک مورد نظر در صفحه خود مبلغی را به عنوان حق تبلیغات بگیرد؛ توافقات لازم انجام شد اما...

کلاهبرداری اینترنتی چیست؟1

حالا صاحب ملک مدعی  است با وجود اینکه ۵۰ میلیون تومان به حساب این استقلالی قدیمی واریز کرده است، طرف مقابل نه تبلیغش را در صفحه خود انجام داده است و نه دیگر جواب تلفن او را می‌دهد به همین خاطر برایش پیغام فرستاده و تهدید کرده اگر پول را طی چند روز آینده برنگرداند اسناد بانکی مربوط به واریز آن را به دادگاه می برد و شکایت خواهد کرد.

وب گردی

نظر شما

آخرین مطالب